A keresőmarketing kampány 3 fő eleme – Így épül a SEO stratégia

Írta ekkor 2023-12-28

Egy SEO stratégia kidolgozása bonyolult művelet, azonban aki ért hozzá, az rendkívül hatékonyan és könnyedén meg tudja valósítani. Manapság az online marketing világában nem túlzás azt állítani, ha van egy megfelelő SEO szakembered, akkor ő lehet az üzleti sikereid egyik kulcsa. Érdemes teljes körű szolgáltatást igényelni, ami a keresőoptimalizálás minden aspektusát teljesen lefedi. Mi a keresőmarketing kampány 3 fő eleme és hogyan épül fel egy jó SEO stratégia? Lássuk!

SEO stratégia alapja – Három ágra fókuszáló munka

A SEO stratégia titka a három ágra fókuszáló munka, mely tartalmaz technikai, tartalmi és külső SEO feladatokat is. Ez nem csak egy online marketing eszköz, hanem egy megtérülő, hosszútávú befektetés, ami a céged pozitív jövőjét szolgálja. Miből áll egy jó SEO stratégia?

  1. Weboldal auditálás és technikai SEO stratégia megállapítása

Mielőtt bármilyen SEO stratégia kidolgozásába belefogna az ügynökség, elvégez egy weboldal auditálást, ahol megvizsgálják a weboldalad. Ez több időt is igénybe vehet, hiszen, ha 1000 terméked van, vagy ha több 100 bejegyzés található az oldaladon, azoknak az átnézése nem 2 napba telik. Természetesen a főbb menüpontok és maga a weboldal szerkezete az elsődleges szempont, azonban a technikai SEO meghatározására minden fontos információra szükségük van. Ilyenkor kiderül, hogy milyen gyors a weboldalad, van-e valami biztonsági kockázat rajta, illetve, hogy mobilon és asztali számítógépen is megfelelően működik-e. Ez a sok adat szükséges ahhoz, hogy a Google megfelelően fel tudja térképezni, hogy miről is szól a weboldalad.

  1. SEO stratégia optimalizált tartalomgyártással

Ha a weboldalad SEO optimalizált, akkor bizony elsőként fog feljönni a Google találati listájában. Ehhez meg kell határozni a SEO stratégia következő pontját, a kulcsszavakat. Nem mindegy, hogy milyen kulcsszavakra találják meg a weboldalad. Fontos, hogy ezek relevánsak és a termékedhez kapcsolhatóak legyenek, ellenkező esetben vásárlókat veszíthetsz. Ehhez szükséged lesz megfelelő kulcsszóval ellátott tartalomra. Ez segíti a Google keresőmotorjait, valamint pontos leírást ad az adott termékről, esetleg aloldalként funkcionál. A szövegeket érdemes időnként frissíteni, vagy új tartalmakat megjelentetni, hogy hasznos tagjai legyenek a SEO stratégiádnak.

  1. A linképítés is fontos része a SEO stratégiádnak

Az oldaladra mutató linkek erősítik a Google-ben kapott helyezésedet, így érdemes minél többet és minél jobb besorolású oldalakon elhelyezni. A megfelelő linképítés egy előzetes felméréssel indul, ahol kiderül, hogy jelenleg milyen oldalakon van elhelyezve a weboldalad linkje és azok milyen besorolást kaptak a Google-től. Ezután lehet különböző honlapokon, különböző bejegyzésekbe linkeket elhelyezni, ami szintén egy keresőmarketing kampány szerves eleme lehet.  Többek között ezért érdemes egy SEO ügynökséget felkérni a stratégia kidolgozására.


Olvasói kommentek

Komment írás

Az e-mail címed nem kerül nyilvánosságra. Required fields are marked *

tizenhét + 20 =


KORONAfm100

itthon vagy...

Most szól
KORONAfm100
Itthon vagy...